2013年8月23日星期五

2013 日本.四國.環島九天自駕遊 - 行程規劃


~日本.四國 (香川、愛媛、高知、德島) 九天環島自駕遊~
日期: 24/8/2013 - 1/9/2013

復活節去完西班牙都有幾個月,心思思又想走番轉日本 XDDD... 係我地未踏足過既中國、四國、九洲 (大頭自已去過既) 同沖繩呢四個部份,我地最後選擇左比較冷門既四國。其實四國與關西神戶只是一橋之隔,話遠又唔係好遠,但四國旅遊都以欣賞自然景色為主,加上四國景點分散,交通不便,喜愛 Shopping 既香港人就相對比較少。
今次係我地既第十一次日本遊,目的地鎖定左四國之後就上網睇下 d 機票... 初時原本想乘 ANA 經東京或大阪轉內陸機直飛四國,諗住可以慳番 d 時間... 但睇過 d 航班之後,發覺 d 時間麻麻地囉... 去到東京/大阪要 Stay 一晚第二朝先再轉機咁... 最後決定坐樂桃航空直飛大阪,由關西國際空港開始租車,再到四國完成環島遊之後,駕車回到關西國際空港還車。
整個四國環島自駕遊行程,由大阪玩上有馬溫泉,經姬路港進入香川縣既小豆島、高松,再以逆時針方向經德島縣既祖谷溫泉、愛媛縣既東予地區、松山、南予地區、高知縣既四萬十川、足摺岬、室戶岬,再返回德島縣既德島同嗚門咁環繞四國一周,最後經淡路島返回大阪,全程駕駛了約 1500 km。
四國主要係睇自然風景,有名既景點都有好多架... 小淘特別喜愛既有香川縣既小豆島同栗林公園、愛媛縣既瀨戶內島波海道、高知縣既四萬十川沈下橋、足摺岬同室戶岬、德島縣既祖谷藤蔓橋、落合集落同嗚門旋渦等等。除左欣賞靚景之外,唔少得既梗係我地至愛既溫泉同美食啦... 全程去左四個溫泉﹕日本三大名泉有馬溫泉、日本三大秘境祖谷溫泉、日本最古老既道後溫泉同足摺岬溫泉。美食方面呢... 嘩哈哈... 唔好以為四國呢 d 鄉下地方冇啖好食... 由於四國近海,周圍既名產都係魚生魚生同魚生... 愛媛縣有鯛魚、高知縣有鰹魚同知名既皿缽料理... 另外值得推介既仲有高松名物骨付鳥同日本三大烏冬之一既贊歧烏冬。四國 - 一個充滿田園氣息、人情味同古日本風貌既地方,確實值得一去架!



在較大的地圖上查看2013日本四國9天
事前準備
準備
備註
申請日本旅遊簽証
免簽証
申請國際車牌
到運輸署申請國際車牌, 有效期為一年, 費用 $80
購買機票
購買 Peach 樂桃航空香港至大阪來回機票兩張
購買旅遊保險
於保誠購買旅遊保險
訂民宿, 酒店
於網上預約
租車
於網上 Toyata Rent A Car 預約一豐田汽車, 全程駕駛約 1500 km
換日元
於恆生銀行換購
行程表
住宿
香港 --> 關西國際空港 --> 大阪
大阪 --> (兵庫縣) 有馬溫泉
有馬溫泉 --> (香川縣) 小豆島 --> 高松
高松 --> 琴平 --> (德島縣) 祖谷溫泉
祖谷溫泉 --> (愛媛縣) (東予) 今治 --> 松山 --> 道後溫泉
道後溫泉 --> (南予) 內子 --> 伊予大洲 --> 宇和島 --> (高知縣) 四萬十川 --> 足摺岬溫泉
足摺岬 --> 香美 --> 桂濱 --> 高知
高知 --> 安芸 --> 室戶岬 --> (德島縣) 日和佐 --> 德島
德島 --> 嗚門 --> (兵庫縣) 淡路島 --> 關西國際空港--> 香港
整個旅程所需費用 (二人計)
計劃行程時日元稍為下跌, HK$8 : JPY$100...
機票、酒店、交通
約 $23000
約 $2200
手信
約 $1400
娛樂
約 $1400
其他
約 $500
總計
約 $28500
(每人約 $14250)
如果想知我地每日去左邊就要逐日睇喇. 仲有相睇 tim.

24 則留言:

  1. 你好,我都想11月頭到四國自駕遊,但我只有8日時間,想問如果跟你個行程減邊日會比較好?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地第一二天都是留在大阪的, 所以在四國其實只有七至八日。
      另外, 你們不一定要環島的話, 室戶岬和足摺岬也差不多, 不到室戶岬可走公路那應該快很多。

      刪除
  2. 謝謝你,另外如果我想問從大阪去小豆島乖搭連人載車的渡輪要預先買船票,還是當日去到才買呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地係預先買票的。不過跟據去完經驗,去到買都冇問題。

      刪除
  3. 太好喇,吾該哂!

    我重想問,如果我地鍾意大自然同睇風景嘅,有邊d景點係吾可以錯過架?^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實本人都比較鍾意大自然同睇風景。不過一個行程總要有不同類型既景點先會覺得精彩既。
      如果比我揀其實都幾貪心, 以我個行程計, 我覺得: 摩耶山夜景, 小豆島, 栗林公園, 祖谷, 道後溫泉,四萬十, 鳴門旋渦 都唔可以錯過。
      另外, 如果你鍾意賞花都可以花一點時間係淡路島。桂濱雖然唔出名, 但係我覺得都OK既。
      最後就係一定要去Hirome 市場食鰹魚。十個讚!!!
      如果唔夠時間的話, 你skip 室戶岬由高知走公路去德島就應該OK.

      刪除
    2. 非常感謝你嘅意見,你講嘅地方都係我想去嘅^_^

      刪除
    3. 我見你冇住到小豆島,如果我想住一晚又想去你講嘅地方,咁樣嘅行程會吾會趕呢?
      第一日,關西機場~摩耶山夜景~有馬溫泉(宿)
      第二日,有馬~小豆島~寒霞溪(宿)
      第三日,土庄港~高松~粟林公園~大小步危~藤蔓橋~祖谷溫泉(宿)
      第四日,祖谷~今治~松山~道後溫泉(宿)
      第五日,道後~內子~四萬十川~足摺岬(宿)
      第六日,足摺岬~Hirome市場~桂濱~高知(宿)
      第七日,高知~德島~嗚門(宿)
      第八日,鳴門~淡路島~關西機場(16:30飛機)

      刪除
    4. 我覺得唔趕呀! 反而最後果日要留意鳴門旋渦既最强時間!

      刪除
    5. 最強時間喺邊度可以睇到?

      刪除
    6. http://www.uzunomichi.jp/category/0002107.php

      刪除
    7. 哈哈,最後果日個BLOG有講架!!

      刪除
    8. 係咩,其實我未完全睇下*^O^*

      吾該哂你幫左我好多ar,我要開始訂酒店喇,thx^_^

      刪除
    9. 哈哈. enjoy the trip!

      刪除
    10. hi,又係我ar,我想問你住足摺園戈間溫泉酒店,和室房入面有冇厠所架?

      刪除
    11. 這個我記不起了, 印象中都有的。

      刪除
  4. BLOG主好, 想問一下咁多日的IC 費用佔了多少錢? 好似好甘喎. 上網見唔到有高速PASS.
    雖然都找到有個叫ToCoo!全日本高速公路通行證, 但暫時只係去到2016年8月31日. 但我是打算10月才去...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好! 係呀 IC 費用確實相當甘! 我地果時花左大約 $18000 YEN 係 IC 上面。
      唯一辦法就係租用 ETC, 但係 ETC 既優惠已經無以前咁多了!

      刪除
    2. 哇, 都好甘下喎, 咁我要再諗諗係咪要租車了. 謝謝你!

      刪除
  5. 你好,我準備1/11到四國自駕遊十天,但我想由淡路島入,小豆島出,最後才去寒霞溪賞楓會靚啲,請問順時針方向玩四國會否冇咁好呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個可以放心, 順時針或者逆時針玩都無問題! 據我以往經驗, 一般都會因應景點開放日期和時間來決定玩既方向的!

      刪除
  6. 你好,我十月中會到四國,想請教玩六日五夜,第一站高松市–> 道後溫泉–> 四萬十–> 祖谷溫泉–> 高知–> 德島/高松。這條路線有冇大問題?因為我睇過幾個blog 都會由高松市玩完栗林公園會行祖谷溫泉先再到道後溫泉。請指教,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本人覺得先到道後溫泉再到祖谷溫泉沒有問題。至於為什麼比較多人選擇先到祖谷溫泉再到道後溫泉應該是行程安排吧! 由於玩完栗林公園等地再到祖谷一帶剛好可以花上一整天時間, 可能由於這個緣故比較多人這樣做。
      不過, 你選擇由四萬十到祖谷溫泉再到高知我反而覺得有點奇怪, 看來不太順路! 是否攪錯?

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...