2013年8月24日星期六

[2013 四國.環島遊] Day 1 久違了既大阪一日遊

~Day 1~
24/8/2013 (Saturday) 香港 --- 晴, 大阪 --- 雨
香港 --> 關西國際空港 --> 池田城跡公園 --> 日清杯麵發明博物館 --> 黑門市場 --> 道頓堀/心齋橋 --> 美國村 --> 井原里 Hotel Seagull


(23/8/2013) 10:15 pm
第十一次日本遊出發喇, 懷住興奮既心情到達香港國際機場。
樂桃航空既 check in counter 係 Terminal 2, 係 T1 落左車之後就推住行理走去 T2, 好快就到。
Check in 唔算多人, 好快就搞掂晒。

走回 T1 等上機...

(24/8/2013) 12:35 am
大阪回香港既 MM 067 航班降落之後, 冇幾耐就可以上機喇... 第一次搭桃子, d 位都好迫下...

MM 068 航班在差不多 1:00 am 起飛... 起飛冇幾耐空姐就派入境表, 拿拿聲填好就即訓...

(以下轉日本時間)
5:25 am
好似未訓過咁就到左關西國際空港喇...

桃子既基地係新開既 T2, 由於人少, 好快就辦好入境手續同取行理...

6:30 am
搭 shuttle bus 到 T1, 乘南海本線到井原里站...

8:00 am
由於明天朝早會在機場租車, 所以今晚會入住機場附近既酒店... 未到 check in 時間, 放低行理就走人... 出發去難波...

9:25 am
到左難波首先搵間 cafe 食個早餐...

10:10 am
然後就出發去池田... 係梅田搭阪急寶塚線, 只需二十分鐘就到喇...

11:00 am
首先去左池田城跡公園... 因為行錯路, 去左西門 (即係後門) 入口...

公園面積不大, 好快就行完。

11:50 am
走回池田站的另一邊, 向日清杯麵發明博物館進發。沿途會見到一座古色古香既一風堂, 見冇人等就入去食左個 Lunch 先...

叫左赤丸新味... 好好味呢!

12:20 pm
食飽飽再向前行, 就會見到日清杯麵發明博物館...

博物館免費入場, 要整杯麵就另外俾錢。地下展館介紹日清杯麵既發明同製作過程, 展館旁就係整杯麵既場地...

由於今日係星期六, 博物館非常多人, 咁我諗住去排隊整杯麵先啦... 排呀排呀, 條隊都冇郁過咁, 之後有個日本人走出來唔知 up 左 d 咩, 排前面 d 人就跟住佢行, 咁我又跟住行囉... 原來因為人太多, 係二樓開左另一個場整杯麵...

上到二樓, 個場仲大過地下果個...

排左一陣就可以買個空杯喇... 盛惠 300 yen。

拎住個杯, 工作人員就示意我去一張空檯度坐低, 可以開始設計我個自家杯麵喇。

畫好左一半 :P

畫好之後就去排隊放個麵餅入去...

然後就揀湯底同材料... 每個杯麵最多可以揀四款材料...

最後就係包裝.... 搞掂!

落番地下參觀展館... 見到地下整杯麵條人龍註明排隊到完成需時 80 分鐘 >.<

2:25 pm
搭阪急番梅田... 然後再轉地鐵去有大阪廚房之稱既黑門市場... 搭地鐵去到日本橋站, 出左地面行幾步路就見到黑門市場架喇...

4:10 pm
拎住地圖, 向道頓堀進發... 同 2007 年黎既時候一樣, 呢度都係咁熱鬧...

行到去心齋橋... 呢日實在太多人, 好似行緊花市咁...

5:00 pm
不知不覺就走到去美國村...

呢間 Ice Dog 好似幾出名, 我見好多網友都有食, 但我就冇試...

5:30 pm
晚餐黎左呢間北極星, 叫左個人氣第一既雞肉蛋包飯... 唔知係咪睇完網友既推介期望過高, 我覺得都 ok 好食, 但又未至於要再幫襯喎...

7:10 pm
慢慢走回難波站, 搭南海本線回井原里站 Hotel Seagull 休息。

6 則留言:

  1. Hi, 你好,我是B.L.未去過日本,今次唸住 plan Nov去大阪及四國自駕遊,看到你的網誌,你寫得好好,甚至比旅遊書更精彩更吸引。

    我有小小問題想請教:

    1)関西鐵路路線圖睇到我頭都大!大板市內是否搭交通工具比自駕好?

    2)我唸住首晩及尾幾天在大阪停留,想在梅田或心斎橋 取及還車,見你揀回機場取車, 有特別原因...我要留意嗎?

    3)你租酒店是直接跟酒店租的嗎?是否大部份也入住才付錢的?

    Thx :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵和讚賞,至於你的問題:

      1. 大阪交通網絡基本上由地鐵,私鐵和 JR 路線組成,看慣了之後應該都不難理解的。由於鐵絡網絡四通八達,去市區和近交地區都非常方便,所以建議乖搭交通工具比較好

      2. 你真的看得很仔細,由於當日要會合另一位朋友,所以選擇了回機場取車

      3. 我租酒店都是直接跟酒店租,大部份都是入住才付錢的。很久以前預訂酒店是不用信用卡資料的,但可能由於太多人放飛機的關係,所以現在預訂都要給信用卡資料。但大部份酒店都可以早一兩天取消

      刪除
    2. 明白了,真的非常感謝您的回覆 :)
      B.L.

      刪除
  2. Hi大頭明先生, 又是我 B.L.吖! 我唔識日文,睇酒店介紹D內容時我轉左英文嚟睇時發覺譯得好差 :( ,見你入住D酒店是直接跟酒店訂房的, 可否分享下奌解唔同 Japanican.com ,Agoda.com, Hotel.com 之類訂嘅? .....愚問 !
    Thx a lot!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好 B.L.! 其實只是個人習慣, 因為本人一向訂開 "東橫inn" 加上是會員的關係,所以通常都直接向酒店訂了。而且找酒店也很花時間啊!!

      刪除
    2. 明白了, 謝謝你的回覆:)

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...