2013年8月28日星期三

[2013 四國.環島遊] Day 5 日本最古老溫泉.愛媛縣道後溫泉

~Day 5~
28/8/2013 (Wednesday) 晴
祖谷溫泉 --> (愛媛縣) (東予) 今治城 --> 瀨戶內島波海道 --> 龜老山展望公園 --> 松山城 --> 道後溫泉本館 --> 道後溫泉街 --> 道後之宿 葛城


8:00 am
食早餐...

9:00 am
check out 之後又要長征, 出發去愛媛縣既東予地區。愛媛縣位於四國既西北邊, 分成了東予、中予和南予三個地區。東予地區當然就是指愛媛縣東面既部份, 即是今治市一帶。 而南予就是松山市南面既內子、伊予大洲同宇和島市。

9:30 pm
經過大步危站...

11:20 am
黎到今治市, 先去看看今治城。今治城建於慶長 9 年 (西元 1604 年), 寬闊既護城河, 是今治城一大特色...

今治城大門 - 鐵御門。

這個是今治城既築城者 - 藤堂高虎。

天守閣...

12:00 pm
欣賞完這個日本 100 名城之後, 又要趕往下一個目的地 - 龜老山展望公園。其實今治這個地方, 對遊客來說本來是個陌生既城市, 但近年不知為什麼興起踏單車之旅, 路線就是位於今治、跨越瀨戶內海的島波海道。瀨戶內島波海道是由各具特色的 9 座高架橋樑將瀨戶內海的大島、伯方島、大三島、生口島、因島和向島連接起來的全長約 60 公里的汽車專用道路, 頭尾連接本州廣島縣尾道市和四國愛媛縣今治市, 亦是一條近年頗熱門既單車車道。

12:30 pm
我地就當然冇時間慢慢踏單車, 但係都想欣賞下瀨戶內海既景色, 所以就渣車黎呢個位於大島南端、海拔 307.8 米既龜老山展望公園

1:00 pm
Lunch 諗住係大島食埋先, 睇旅遊書介紹, 去左呢間 "道之站 yoshiumiikiiki 館"。其實呢間道之站餐廳既特色係食炭燒海鮮, 你可以揀自已鍾意食既海鮮, 然後慢慢燒黎食, 我見 D 網友都話好好食... 不過我地驚咁食法唔知要食幾耐, 所以都係食番個普通既 Lunch 算喇。

今治燒豚玉子飯...

海鮮冷麵...

1:50 pm
食飽飽就出發往松山城...

松山城是日本江戶時期末期的重要城堡, 由築城名人加藤嘉明於 1602 年開始興建, 於 1627 年完成, 歷時 25 年。日本全國現僅有 12 座現存天守, 松山城是其中之一, 其城樓、乾櫓、戶無門等 21 棟建築, 被評定為日本國家級重要文化遺產。

3:30 pm
到達松山城纜車站, 不愧為重要古蹟景點, 個纜車站都咁靚... 想登上松山城這個著名歷史古蹟, 必須從山下搭乘纜車上去 (走路約需 20 分鐘), 來回纜車加參觀天守閣套票為 1000 yen。

買完飛就上山喇, 通往松山城的纜車有兩種, 一種就是普通既纜車, 即係海洋公園果 D 咁啦, 另一種就是類似滑雪場那種單人空中吊車, 去程我地選擇坐單人空中吊車, 坐定定都唔太驚既, 呵呵!

唔好以為搭完纜車就到, 仲要行多一段路先到天守閣...

登上天守閣...

落山唔駛諗, 因為單人空中吊車已經停駛, 只好搭纜車了。

5:30 pm
離開松山城, 向道後溫泉進發。道後溫泉係日本最古老既溫泉之一, 據說約 3000 年前已開業。

5:45 pm
到達溫泉酒店 "道後之宿 葛城" check in... 一間規模相當大既酒店, 泊好車後, 當然又係有個阿伯出黎幫你拎行理...

6:00 pm
放低行理就出發去溫泉街中心既道後溫泉本館... 道後溫泉本館係建造於 1894 年既公共溫泉浴場, 係道後溫泉既標誌, 幾乎每個黎道後溫泉既遊客都必定會黎呢度浸一浸...

溫泉酒店送左位於地下一階 "神之湯" 既入浴卷俾我地, 咁我地就慳番每人 400 yen 喇...

好快浸完出黎就行下道後溫泉街, 好熱鬧呢!

行到溫泉街盡頭, 就會見到道後溫泉時計 "少爺機關鐘塔"... 為左慶祝道後溫泉本館建立 100 周年, 在 1994 年模仿道後溫泉本館的振鷺閣所建, 每隔一小時就會播放輕快的旋律, 是道後溫泉人氣地標...

古色古香既道後溫泉電車站... 電車站前既廣場, 還放著一架少爺蒸汽火車...

7:15 pm
回酒店食 dinner, 坐低不久, Staff 端上一碟二人用既新鮮魚生, 未食都流晒口水喇... 仲有和牛同愛媛縣既名產鯛魚飯。係愛媛縣呢度, 鯛魚既捕撈量係全日本第一, 咁鯛魚飯自然就成為愛媛縣既代表風味美食啦。不過東予同南予烹調鯛魚既方法並唔一樣, 係東予 (即今治、松山) 呢度, 煮法是把肉質緊實兼最高級既鯛魚, 整條放入鐵鍋與大米一同煮熟。Staff 幫我地著左個火, 叫我地等 25 分鐘, 個鯛魚飯就食得咁話... 真係好好味呀!至於南予地區烹調鯛魚既方法, 等聽日去到宇和島再講啦... :P

8:15 pm
食飽飽後又出動, 因為道後溫泉係八月份有個夏日祭典, 咁我地梗係出去湊下熱鬧啦!所謂既夏祭, 就是有人表演打鼓... 聽落好似冇咩好睇, 但其實都 OK 喎...

睇完表演我地又行溫泉街喇... 道後溫泉真的很特別, 座落係松山市中心, 但卻保留著古老既風味, 不愧為日本最古老既溫泉... 加上呢度遊客多, 到左夜晚九點溫泉街仲好熱鬧, 真係非一般既溫泉!

10:00 pm
溫泉第三擊 - 日本最古老溫泉之道後溫泉!

走到隔離既姊妹館浸溫泉... 除左 "道後之宿 葛城" 自已既大浴場之外, 酒店還附送左隔離姊妹館既溫泉入浴卷俾我地, 咁我地就諗住去左隔離果間浸左先, 聽朝再係我地住既呢間浸多次咁...

11:30 pm
休息。

5 則留言:

  1. Hi, 你整個 四國之旅 寫得好精彩,我行程會Fri晚入住 "道後之宿 葛城" http://www.489pro.com/asp/489/menu.asp?id=38000011&ty=ser&list=YES, 能告知你是訂边個 pagekage(跟边款晚餐)入住道後溫泉的, 我想食得好似你甘滿意吖 XDD.... Thx! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好, 謝謝你的讚賞啊! 我們訂的就是 "元祖!道後3湯巡り&鯛の郷土料理", 當然有其他更加豐富的選擇, 但價錢不便宜! 這個已經很滿意啊 :) !!

      刪除
    2. 哎喲! "元祖!道後3湯巡り&鯛の郷土料理" 只於週一至四供應, 不幸:(
      Thx anyway :)

      刪除
    3. Hi明哥,
      我之前攪錯,再睇清楚原來週一至四 多一杯free drinks而已, "元祖!道後3湯巡り&鯛の郷土料理" 週五是有供應的, 為免誤導之後讀者,在此澄清返! 另之前pagekage係打錯字, package至啱,幸你明白我意思.
      我已訂,謝謝你的所有資料:)

      刪除
    4. 唔使客氣! 謝謝你的留言啊, 祝你旅途愉快!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...