2013年4月6日星期六

[2013 西班牙.小城古鎮] Day 9 西甲第二擊.皇家馬德里 vs 利雲特

~Day 9~
6/4/2013 (Saturday) 晴
巴塞隆拿機場 --> 馬德里巴拉哈斯機場 --> 馬德里 --> 班拿貝球場 (El Estadio Santiago Bernabeu) --> 西甲: 皇家馬德里 VS 利雲特


4:00 am
天未光就起身, 因為要搭早機回馬德里。

5:00 am
搭第一班巴士到巴塞隆拿機場。

6:00 am
到達巴塞機場 T1 大樓, 指示牌唔係咁清楚, 問 information 那個人又唔想答咁... 搞到我地都唔知 check in counter 係邊層... 搵左一輪終於搵到喇, check in 後就等上機啦...

7:30 am
我地買左西班牙廉航 Vueling Airlines 由巴塞隆拿飛往馬德里既單程機票, 兩個人連埋行理費都要二千幾蚊, 貴!
VY 1003 航班於 7:30 am 起飛...

8:50 am
又黎番馬德里機場, 等埋行理搭 metro 到 Arturo Soria Station。
呢兩晚會入住 Hotel Zenit, 呢個站唔近馬德里既主要景點, 我地住呢度係貪佢近機場, 同埋呢兩日主要係睇波同鬥牛, 酒店門口就有巴士直達班拿貝球場...

可能位置唔近遊客區, 呢度可以用一個抵 d 既價錢但又住到高 d 質素既酒店, 好似我地呢兩晚住既 Hotel Zenit, 房間好似 d 豪宅示範單位咁, 但每晚只係 HK$500 咋... 去日本住東橫 Inn 都唔得呀...

4:00 pm
係酒店上下網, 休息下... 差唔多四點鐘我地就出發去睇波喇... 係酒店門口既巴士站搭 120 號巴士, 終點站就係皇馬既主場 - 班拿貝球場。

班拿貝球場 (El Estadio Santiago Bernabeu) 於 1947 年啟用, 係西班牙著名球會皇家馬德里既球場, 可容納約八萬人。
呢個球場真係好大, 話說我地黎到諗住買飛先啦, 問人售票處係邊, 俾人點左去唔知幾多號閘, 去到又話唔係呢度喎... 再問人又話番番去頭先果度... 你知圍住個足球場行可以行幾耐架啦... 我都唔記得行左幾耐, 終於俾我地買到兩張飛喇, 不過今次想慳錢, 坐山頂位算...

6:00 pm
今次係西班牙甲組聯賽皇家馬德里對利雲特 (Real Madrid vs Levante), 有點強弱懸殊...
比賽於 6:00 pm 開始, 上半場冇出 C 朗, 有點失望...

到左下半場, C 朗出場...
最後 5:1 完場, 相信在場既皇馬 fans 應該好開心~

8:00 pm
完場諗住走啦, 點知見到好多人係場外聚集, 似係等緊 d 球員離開... 當時個情況就好似黎明係紅館開完演唱會, d 人係紅館外等佢出黎一樣...
咁我地又等埋一份, 哈... 但係等呀等... 只係見到利雲特既球員坐旅遊車離開... 然後就有 d 人渣住靚車出黎, 我估皇馬 d 球員都係自已渣車走... 咁我地見冇咩睇就搭巴士番酒店了。

9:00 pm
回酒店休息。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...