2013年4月2日星期二

[2013 西班牙.小城古鎮] Day 5 白色山城巡禮 - Ronda, Frigiliana, Nerja

~Day 5~
2/4/2013 (Tuesday) 晴
塞維亞 --> Ronda --> Frigiliana 白色山城 --> Nerja --> 歐洲陽台 (Balcón de Europa) --> 格拉納達 (Granada)


7:00 am
Wake up...
今日會離開 Sevilla, 展開為期一天既西班牙南部自駕之旅, 向地中海沿岸既三個城鎮 Ronda, Frigiliana 同 Nerja 進發。check out 之後就拖行理走回 Sevilla 火車站...

8:10 am
我地出發前已向 Eurocar 租左一架細車, Eurocar 既 office 就係火車站入面... 辦好手續之後, staff 就話我地聽個停車場係邊, 叫我地自已去拎車... 如果係日本租車職員一定會帶我地去停車場 :p

8:45 am
Eurocar 果真是大公司, 個停車場好大, Eurocar 佔左大部分車位呢!

搵到我地架戰車喇... 係標緻 208 啊!細心檢查車子, 見車尾有少少花, 同駐場個職員講, 佢幫我地記低係租車份文件上。

搬行理上車, 裝好 GPS (GPS 是私伙來的, 因在歐洲租車係唔包 GPS, 要每日另外計錢的, 又諗起日本既好 :p), 一切準備妥當, 向 Ronda 進發!

Ronda 位於西班牙南部馬拉加省分 (Provincia de Malaga), 是西班牙最古老既城市之一。Ronda 建於海拔約 750 公尺的巨大山岩上, 貫穿其間既 Rio Guadalevin 河將 Ronda 一分為二, 並造成了一個深度超過 100 公尺既埃爾塔霍峽谷 (El Tajo Gorge)。如此優越既地勢讓此城市易守難攻, 在防禦上佔盡優勢, 於摩爾人統治時代, Ronda 亦是西班牙最後一個投降既城市。

10:30 am
歐洲 d 路都好易行, 公路既指示牌好清楚, 差唔多兩個鐘就黎到 Ronda 既 Plaza del Socorro。我地將車泊係廣場既地下停車場, 應該比泊在街安全吧!

泊好車, 就開始 Ronda 古城之旅。第一站自然就是 Plaza del Socorro...
廣場旁既教堂 Iglesia del Socorro...
 
11:15 am
Ronda 鬥牛場 (Plaza de Totrs), 為西班牙最古老既鬥牛場之一, 於 1785 年開放。同 Sevilla 一樣, 都係要俾錢參觀, 冇入去!

影完鬥牛場, 正想走向新橋時, 見到一個日本旅行團向山邊方向走去, 咁我地又跟住走, 原來果度有個觀景台...

11:45 am
Ronda 被 El Tajo Gorgen 峽谷一分為二, 峽谷既南邊為舊城區 (La Ciudad), 北邊為新城區 (即 Plaza del Socorro、鬥牛場那邊)。舊城區同新城區之間主要靠三道橋樑連接﹕摩爾時期興建既羅馬橋 (Roman Bridge)、17 世紀既舊橋 (Puente Viejo) 同完成於 18 世紀末既新橋 (Puente Nuevo)。
新橋 (Puente Nuevo) 建於 1751 年, 工程維持了 42 年, 為三道橋樑中最高的一座, 高約 120 公尺, 是 Ronda 知名地標。

過了新橋就是 Ronda 既舊城區 (La Ciudad)... 一個充滿濃厚回教風味既舊城區...
 
12:15 pm
聖母瑪利亞主教堂 (Iglesia de Santa Maria la Mayor)... 此座教堂原是回教清真寺, 於 1485 年天主教徒佔領 Ronda 時破壞了原寺大部分建築, 並在同一地點上興建了這座教堂。

12:30 pm
經過菲利普五世之門 Arco de Felipe V (Arch of Philip V), 此城門以當時 Borbon 王朝首位國王 Philip V 而命名的。

穿過城門就是一個漂亮既白色城鎮...

羅馬橋 (Roman Bridge)

十六世紀的 Iglesia de Padre Jesus...

1:00 pm
再走到 Jardines de Cuenca (Garden of Cuenca), 係呢個公園可用另一個角度去欣賞新橋...

舊橋 (Puente Viejo)... 建於 1616 年, 係 Ronda 最古舊既橋, 知名度亦不及新橋...

1:15 pm
由於今日行程緊迫, 所以係時候離開 Ronda 喇... 但係又好肚餓喎, 都係食埋 Lunch 先走啦... 回程路上找了這間餐廳 La Terminal, 點了個西班牙海鮮炒飯... 嘩, 一個字, 咸 >.<

2:00 pm
食完 Lunch 就返回停車場, 再向下一個目的地進發 - Frigiliana 白色山城!
 
3:45 pm
黎到 Frigiliana, 泊好車子就再出發!
順著山坡直上, 路旁有好多特色手信店...

再沿住石級一路上, 兩旁都是白雪雪既屋仔, 好靚呀!

眼前呢個面向地中海既白色山城, 簡直令人嘆為觀止, 十分推薦!如果大家時間許可, 係呢度住番一晚都真係唔錯架!

5:00 pm
離開 Frigiliana 駛往 Nerja, 一個距離 Frigiliana 只有約十五分鐘車程既著名渡假城市, 到達後將車泊係歐洲陽台附近既停車場。

5:30 pm
Nerja 既歐洲陽台 (Balcón de Europa) 面向地中海, 係著名既渡假勝地。每年既夏天, 世界各地既遊客都蜂擁而至, 為的是 Nerja 宜人既氣候、漂亮既海岸、純樸既漁村風貌。

6:30 pm
南部自駕之旅係時候要結束了, 我地要趕往今晚落腳既 Granada, 所以要渣車走人喇。為左南部 Ronda, Frigiliana 同 Nerja 呢三個城市, 我地刻意租了一日車, 雖然提高左旅費, 但我地都覺得超值, 去旅行就是要放眼世界, 去唔同地方睇 d 唔同既野嘛... 尤其呢三個城市真係好靚, 好有特色。由於交通唔係咁方便, 加上旅行團都未必會黎, 所以今日都冇見過中國人咁濟, 只係見到日本同韓國人... 係 Frigiliana 有個小朋友仲同我講﹕Kon-ni-chi-wa... tim ^.^

8:30 pm
到左 Granada, 先到 Pension Alcazaba 放低行理, 然後再去還車啦。Pension 主人幫我地辦好 check in 手續之後, 就問我地明天是否要去阿爾罕布拉宮 (La Alhambra)... 咁黎得 Granada, 當然就係為左佢啦... 原來 Pension 主人好好人, 佢得知我地 book 左 1:30 pm 參觀納里斯王宮 (Palacio Nazaries), 佢就提議我地明天出門口既時間同埋參觀阿爾罕布拉宮既路線。

9:00 pm
同 Pension 主人傾完之後, 我地就去入油...

9:20 pm
然後就駕車到 Granada 火車站還車喇... 係歐洲租車同係日本租車有少少唔同, 你可以係租車公司關門後還車都得, 只要泊入 Eurocar 既停車場, 同時將入閘張 ticket 放埋係架車度就 ok 架喇... 不過黎到火車站都天黑, 我地搵唔倒 Eurocar 個停車場... 最後要去問警察, 但佢 d 英文唔得, 咁佢搵左個女人幫手, 好彩個女人識英文, 又好彩佢知個停車場係邊喎... 原來 Eurocar 個場就係火車站旁, 但太黑睇唔倒佢個牌...

10:00 pm
泊好車都差唔多十點洛... 隨便在 Pension 附近找了一間餐廳 San Francisco II 食 Dinner...

11:00 pm
回 Pension 休息。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...