2007年7月18日星期三

2007 日本.關西中部十二天遊 - 行程規劃

日本 關西 (京阪神、姬路、白濱) + 中部 (名古屋、伊勢、松阪) 十二天遊 ~日本.關西 (京阪神、姬路、白濱) + 中部 (名古屋、伊勢、松阪) 十二天遊~
日期: 19/7/2007 - 30/7/2007
第五次日本遊喇,有一個悠長的假期, 原本打算到日本東北睇四大祭,但考慮到八月有一些更重要的工作要做, 所以決定將旅程改在七月尾, 而地點是日本的關西同中部各大城市。
四大祭未有得睇住,但我地都參與左日本三大祭之一既天神祭,其實天神祭比四大祭壯觀很多呢!
巧合的是,上年又是 19/7 出發到北海道,而今年則是去大阪。
一如以往,今次旅程主要是觀光 + 豪食,購物並不是我們的主打節目,但我都 plan 左一日去 outlet 掃貨呢!
去了十二天,好 relax,好好玩!

事前準備
準備
備註
申請日本旅遊簽証
免簽証
申請國際車牌
到運輸署申請國際車牌
購買機票, 訂酒店
於縱橫遊旅行社購買 CX 航空大阪四日三夜自遊行套票, 包括 CX 航空香港至大阪及名古屋至香港機票兩張, 四日三夜大阪新阪急酒店住宿
訂民宿, 酒店
於網上預約
換日元
於恆生銀行換購
行程表
住宿
香港 --> 關西國際空港 --> 大阪
大阪新阪急酒店
大阪
大阪新阪急酒店
大阪
大阪新阪急酒店
大阪 --> 姬路 --> 神戶 --> 大阪
梅田中津 Toyoko-inn
大阪--> 奈良 --> 神戶 --> 大阪
梅田中津 Toyoko-inn
大阪 --> 京都 --> 大阪
梅田中津 Toyoko-inn
大阪 --> 京都 --> 大阪‧天神祭 --> 大阪
梅田中津 Toyoko-inn
大阪 --> 白濱
白濱溫泉旅館
白濱 --> 名古屋
名古屋 Toyoko-inn 新館
名古屋 --> 松阪 --> 伊勢 --> 名古屋
名古屋 Toyoko-inn 新館
名古屋
名古屋 Toyoko-inn 新館
名古屋 --> 中部國際空港 --> 台北 --> 香港
整個旅程所需費用 (二人計)
今次去既地方都幾多,加上我地都係牛魔王,所以一早已鎖定目標,要去食最靚既神戶牛同松阪牛 (遲 d 仲要去埋高山食飛驒牛呀),所以係食同交通費方面都幾貴。
大阪有好多唔同既鐵路可以選擇,例如 jr、阪急鐵路、阪神鐵路、地下鐵等等。
搭 jr 可能會貴 d,但我地對 jr 有情意結,同埋我一向儲開 jr 各車站既紀念印,所以今次旅程當中係大阪果幾日我地買左 jr west pass (4 days),以 jr 為我地主要既交通工具。
以下係我地兩人整個 trip 既駛費。
機票、酒店、交通
(包 4 days jr west pass 及大阪至名古屋新幹線費用)
約 $21000
約 $8100
手信
約 $3800
娛樂
約 $1800
其他
約 $860
總計
約 $35560
(每人約 $18000)
如果想知我地每日去左邊就要逐日睇喇, 仲有相睇 tim...

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...